11 תשובות
שואל השאלה:
כן התפללתי את תפילת השחר
אנונימי
שואל השאלה:
עד לפסוקי דזומרה הפסקתי
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימי
נראלי
אנונימי
שואל השאלה:
אני מפתלל נכון ?
אני מברך מודה אני ואז על נטילת ידיים
אז אני מברך על טלית ותפילין
את הפרשה של יציאת מצרים
אומר אדון עולם
ברכות השחר
פרשת העקידה
שמע ישראל
פרשת הקטורת
את כל התפילות של הקרובנות
קדיש.
ואז הגעתי לפסוקי דזומרה והורדתי את התפילין והציצית אני צריך לשים ציצית עוד פעם לפני שאני מתפלל פסוקי דזומרה?
אנונימי
שואל השאלה:
ומתי זה זמן תפילה?
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה
אנונימי
לא כ"כ הבנתי מה המקרה.
בכל אופן, יישר כוח שאתה אומר את כל הדברים שכתבת למעלה, אבל שתדע שהכי חשוב זה פסוקי דזמרה, קריאת שמע וברכותיה ותפילת 18.
כמובן שאומרים אותן עם טלית ותפילין, וצריך לעשות את זה לפני סוף זמן ק"ש.
אם כבר סיימת תפילת 18, אפשר חוץ מברוך שאמר וישתבח
אם מתפללים יחיד לא אומרים קדיש
שואל השאלה:
אוקיי מחר בעזרת ה' אני יזכה לעשות את הכל כמו שצריך
אנונימי