10 תשובות
לא עדיף שלא
לא שווה בכלל
יוצאים עם משהי בשביל חתונה, לא בשביל שברון לב וסרטעם
לא, זה נקרא סטוץ מתמשך דבר כזה, זה לא זוגיות
לא. למה שתבזבז את הזמן שלה או שלך? מה ההגיון אם אתה יודע מראש
הכי כיף, ככה עשיתי עם
שלושת הבנות זוג שלי
לא
אנונימי
לא.
זה כמו להתקלח כדי ללכת לבוץ
(רחצתי רגלי איככה אטנפם)
עדיף שלא
בשבילך ובשבילה
17.
למה אתה חושב ככה?
אנונימית
לא למה לך לבזבז את הזמן