10 תשובות
זה לא מביך, אני לא לובשת כי אני לא אוהבת
לא אבל למה שזה יהיה מביך
ברור זה מושלם
אישית לא אבל זה לא מביך
למה מביך?
לפעמים, לא מביך בכלל.
אני לא לא לובשת כי אין לי
אבל זה לא מביך .
זה פשוט צבע . ו וורוד זה צבע יפה
כאישה, אני יכולה לומר שאין כלל או ציפייה שאנחנו חייבים ללבוש בגדים ורודים. זה מסתכם בסופו של דבר בהעדפה אישית ובסגנון. חלק מהנשים עשויות לאהוב ללבוש ורוד ולהרגיש בו בטוחות ונוחות, בעוד שאחרות עשויות לא להימשך לצבע כלל.

עם זאת, אין גם שום דבר מביך בללבוש ורוד אם זה מה שאתה נהנה. חשוב ללבוש מה שעושה לך טוב ומבטא את האישיות והטעם הייחודיים שלך.

בסופו של דבר, בחירות אופנה ולבוש הן סוג של ביטוי עצמי ויש לחגוג, לא לשפוט. אז בין אם תבחרו ללבוש ורוד או לא, אמצו את האינדיבידואליות שלכם ותנעצו כל מה שגורם לכם להרגיש נהדר.
פחות אוהבת אבל אין קשר למביך
מה מביך אני לא מבינה וואי