14 תשובות
פשוט שמה.
פשוט שם בלי דיבורים או שהוא מדבר איתי
אני לפעמים אומרת "את זה" וזהו
אני פשוט שמה את זה ואם הוא מדבר איתי אני מדברת איתו
אני לא אומר כלום
אני פשוט שם את המוצר ומשלם
שם
משלם
אומר תודה
אנונימי
פשוט שמה, אין הרבה מה לומר. ואז אחרי התשלום 'תודה'
אומרים תודה
אם הוא סחבק וואלה גם יושב מדבר איתו שעה
אומרת היי
ושמה את הדברים
ובסוף תודה רבה
שם ומשמיע צליל מוזר שהוא לא אמירה ולא שתיקה כדי לצאת ידי חובת כל הדעות
אין על מה לדבר
אומרת היי שמה את המוצר משלמת ואומרת תודה