5 תשובות
כשעשיתי לפני שנתיים היה מותר לא יודעת איך זה עכשיו
שואל השאלה:
אני יודעת שאפשר להשתמש במילונית בבגרות אני לא סגורה אם אפשר רק בכתיבה או גם באנסין
ב ש נ י ה ם
בהצלחה לנו מחר
אנונימי
זה מותר לשניהם לא יגידו לך באמצע הבגרות להוציא את המילונית
בהצלחה !
נכון מאוד^
אנונימי