5 תשובות
כשעשיתי לפני שנתיים היה מותר לא יודעת איך זה עכשיו
שואל השאלה:
אני יודעת שאפשר להשתמש במילונית בבגרות אני לא סגורה אם אפשר רק בכתיבה או גם באנסין
אני יודעת שאפשר להשתמש במילונית בבגרות אני לא סגורה אם אפשר רק בכתיבה או גם באנסין
ב ש נ י ה ם
בהצלחה לנו מחר
בהצלחה לנו מחר
אנונימי
זה מותר לשניהם לא יגידו לך באמצע הבגרות להוציא את המילונית
בהצלחה !
בהצלחה !
נכון מאוד^
אנונימי
באותו הנושא: