6 תשובות
אין סרט יותר מזעזע מ terrifier
שואל השאלה:
^ ראיתי, זה היה משעמם ובלי עלילה, סתם גרפיקה וכל דמות הייתה יותר מעצבנת מהקודמת
אנונימית
אבל זה היה דוחה פשוט הקאתי אחרי הסרט הזה ולא ראיתי סרט סרבי אבל סקרנת אני יראה מחר
שואל השאלה:
הלכתי לישון שונות אחת הטובות שלי אחרי זה לא צוחקת^
אנונימית
לא ראיתי סרט סרבי אבל רקוויאם לחלום זה סרט קשה לצפייה
כנל לקידז אבל קידז פחות קשה
אני חושב שסרט סרבי זה אחד מהסרטים המטרידים ביותר שיש אבל יכול להיות שגם מרבה רגליים אנושי 2 כמעט באותו רמה אבל אני לא בטוח שיש משהו מטריד כמו סרט סרבי
אנונימי