15 תשובות
מה מגעיל מצידך? היא התנהגה אלייך מסריח
אנונימית
שואל השאלה:
כי אמרתי לה שבגלל שחבר שלה מתייחס אלייה חרא אז היא מחפשת צומי אצל אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט כי אמרתי לה את האמת בפרצוף? לא הייתי צריכה לעשות את זה אולי
אנונימית
היי
בתור מישהי שניתקה קשר עם חברה (אמנם די רעילה אבל בכל זאת) אם את לא בטוחה, הדבר הכי טוב לעשות הוא לתת לזה זמן.
תסמכי על עצמך, על המחשבות שלך.
תחשבי אם את באמת צריכה אותה או שאת מרגישה תלות.
הזמן מסביר הכל.
אנונימית
אין לי בושה יודעת למה כי היא בת ה14 שתגדל תהין מה זה העולם האמיתי
אין דבר כזה חברים כל אחד הוא לעצמו
שואל השאלה:
מה-
אין לך מושגג מה אני עברתי וכמה אני עברתי בחיים שלי.
זה שאת גדלת בחיים טובים לא אומר שכולם ככה, אין לך שום מושג איך החיים שלי נראים.
ביקשתי עצה לגבי החברה, אין לך עצה, אין טעם לענות.
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? זה מה שיש לך להגיד?
אז בואי אני אגיד לך שזה אתר שאמורים לעזור בו אחד לשני, לא לרדת על אחרים. לעזור ולענות על שאלות
אין לך מושג, אבל באמת שאין לך מושג מה אני עוברת בחיים שלי
אנונימית
שואלת השאלה לא באתי לרדת עלייך ולא חלילה לשפוט למי כואב או יש בעיות יותר גדולות
ועצה ממני לחיים מי שלא עושה לך טוב תתרחקי
חברה אמת תשאר איתך בטוב וברע
לגבי פסיכולוג תמיד טוב לדבר זאת לא בושה לפרוק מה שיש לך על הלב
גם אם זה עם אמא או אבא
ותמיד את יכולה לדבר לחברה מה שאת מרגישה ולא להתבייש
לא טוב לשמור בבטן
וקומי לבית הספר בראש מורם תעריכי את עצמך ותדעי שאת שווה שאף אחד לא ישבור אותך
ומאמינה שאת מסוגלת
הבעיות שאת אומרת הן פתירות קומי אל תשקיעי בחרדות והדכאונות הייתי שם מקום אפל
ואם את צריכה חברה לדבר ולפרוק בשמחה שלחי באינסטגרם שלך או פייסבוק ואני הוסיף אותך ונדבר בכיף
( אנונימית אני ישים רווח איפה שבאלי גם על הראש שלך מאמי )
שואל השאלה:
זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי, לבוא ולהגיד לי בהתחלה "הבעיות שלך לא גדולות כמו שלי את רק בת 14" ואחרי זה לבוא ולהגיד "בואי אני אעזור לך" כלכך דפוק.
אנונימית
*אשים
טוב, אם את כל כך מתעקשת לשגות...

נחמד שאת מנסה להתייפייף, לפחות כלפי שואלת השאלה.
זה ברור שבאת לרדת עליה ולהתנשא כי הרי מבחינתך את היחידה שסובלת בעולם.

^לגמרי אנונימית.
אנונימית
נכון כי הבעיות שלך הן לא באמת בעיות זה דבר פתיר
והדבר האחרון שאני אשפוט רגשות חחח אבל סבבה אני ייעצתי
^איזה טרול
את סותרת את עצמך
"לא באתי לשפוט חלילה אבל אין לך באמת בעיות! תעריכי את עצמך! למרות שאת סתם ילדה בת 14 והכל קל לך, לא כמוני בחורה שצריכה להחזיק בית. אבל ששום דבר לא ישבור אותך כן??"
אנונימית
שואל השאלה:
הדבר האחרון שאת תשפטי זה רגשות? אז למה שפטת את מה שיש לילדה בת 14 לפרוק בנוגע לחברה טובה שהיא איבדה?
אנונימית
נשמע שהקשר בינכן לא בריא, שאת סומכת עליה שהיא תטפל בך בגלל הקשיים הרגשיים שלך, ושרק היא יודעת איך. סליחה על הכנות, זה לא תפקיד של חברה, היא לא מטפלת רגשית - ואני בטוחה שהיא משלמת מחיר כבד על זה שהיא תומכת בך כל הזמן. את צריכה מטפל רגשי שיעזור לך לעבור דברים. חברה שלך אמורה להיות חברה שלך, לתמוך בך בקטנה ובוודאי שלא לקחת על עצמה לטפל בך רגשית. יש סיכוי שהיה כבד עליה להיות התומכת היחידה שלך, זאת שאת נעזרת רק בה - והיא חיפשה גם לעצמה תמיכה וקשר יותר הדדי. החבר שלה, היה הדרך שלה לדאוג לצרכים הרגשיים שלה. ואני חושבת שאת צריכה להבין שכנות של אנשים יכולה להיות אחת המתנות הכי טובות שיעניקו לך. שאת צריכה ואמורה לבדוק מה הדרישות שלך בחברות, האם הן דרישות סבירות או שלא סבירות. אני חושבת שהחברה הזאת עשתה הרבה מאוד בשבילך - ושאת צריכה לומר תודה על התקופה שהייתן ביחד ולשחרר אותה. במקביל את צריכה כנראה תמיכה רגשית קרובה והגיע הזמן לדאוג לזה דרך רופאת המשפחה. כי כשאת תהיי בן אדם הרבה יותר רגוע ומוחזק רגשית. יהיה הרבה יותר כיף להיות החברה שלך, תהיי יציבה יותר רגשית. ותוכלי להיות חברה טובה, ולא תהיי תלויה רגשית באחרים. זה המפתח. לטפל, לחזק את עצמך ולרכוש כישורי התמודדות אישיים. קשר חייב להיות הדדי - בו שני הצדדים מרוויחים משהו מהקשר. אם הוא אינו כזה - הוא מתפרק מטבע הדברים
^כן ואתה ממש עזרת לה
איזה עצות... מרשים
אנונימית