14 תשובות
כן. למה לא
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה יש לפעמים תלונות שלבנים מותר ולבנות אסור עם היית לכן אפשרות ועדיין לא הולכות אז מה זה משנה
אז למה יש לפעמים תלונות שלבנים מותר ולבנות אסור עם היית לכן אפשרות ועדיין לא הולכות אז מה זה משנה
אנונימי
יש פה כאלה שאמרו לך שכן וכאלה שאמרו שלא מה הקשר? זאת העדפה אישית
חוץ מזה שתזכור שהחברה שלנו הפכה חזה של אישה למשהו מיני כשאין שום הבדל חיצוני בינו לבין חזה של גבר
סתם כי זה מוציא חלב ומאכיל ילד כשהאישה יולדת החליטו שזה מיני
חוץ מזה שתזכור שהחברה שלנו הפכה חזה של אישה למשהו מיני כשאין שום הבדל חיצוני בינו לבין חזה של גבר
סתם כי זה מוציא חלב ומאכיל ילד כשהאישה יולדת החליטו שזה מיני
אנונימית
לא נראה לי נוח
שואל השאלה:
אנונימת צודקת בהחלט
אנונימת צודקת בהחלט
אנונימי
שואל השאלה:
למה יש לי חזה כמו של בת אז אסור?
למה יש לי חזה כמו של בת אז אסור?
אנונימי
ממש לא..
אין סיכוי
לא
אולי, בעיקרון תמיד יש לנו אפשרות אבל אנחנו לא עושות את זה, זה יכול לתפוס הרבה מבטים לא נעימים ואנשים ישתגעו מזה, זה לא קשור לאפשרות. גם אם היה לי אפשרות אני לא רוצה שכולם יציקו לי ויתחמרנו מזה. אם זה היה מובנה במוח האנושי שזה בסדר ושכולם עושים את זה אז כנראה שכן, אם לא אז לא
לא
תרגיש בנוח לדלג עליי בפרח
תרגיש בנוח לדלג עליי בפרח
לא
לא
בחיים לא
בחיים לא
באותו הנושא: