8 תשובות
שאלת חיי
זה מצויר עליהם או מודבק עליהם חח
זה טיקה
אין להם
זו מדבקה
זו מדבקה
וואי אין לי מושג יש סיכוי עובדים עלינו והם בכלל מציירים??
מדביקים עם דבק
הם מציירים אותה.
זה נראה לי אמור להביע את העין השלישית.
זה נראה לי אמור להביע את העין השלישית.
לא, להודים אין נקודות על המצח רק בגלל שהם נולדו ככה. הנקודה על המצח שלהם ידועה בתור בינדי או טילק, והיא סמל תרבותי ודתי. לרוב לובשים אותו על ידי נשים והוא עשוי בדרך כלל מאבקה אדומה, משחת אלגום או אפילו תכשיטים. לבינדי משמעויות שונות בהתאם לאזור ולדת בהודו. בהינדואיזם, מאמינים שהוא מסמל את העין השלישית או את הצ'אקרה השישית, המייצגת אינטואיציה וחוכמה. הוא גם האמין להרחיק מזל רע ולהגן על הלובש. באזורים מסוימים, נשים נשואות לובשות בינדי גדול יותר כדי לציין את מצבן המשפחתי, בעוד נשים לא נשואות לובשות בינדי קטן יותר. בסך הכל, הבינדי הוא חלק חשוב מהתרבות והמסורת ההודית.
באותו הנושא: