6 תשובות
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית
יש לך אחים או אחיות?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
תאשימי אותם הכי טוב
שואל השאלה:
חחח אוקיי
אנונימית
שלום שם,

זה נשמע כאילו אתה קצת בבעיה! שליחת מספר הטלפון שלך בטעות למישהו יכולה בהחלט להיות מצב מביך, במיוחד אם זה מישהו מהכיתה שלך.

ראשית, אל תיבהל. זה לא סוף העולם וזה לא נדיר שאנשים שולחים בטעות הודעות או מידע לאדם הלא נכון.

אם אתה מרגיש בנוח, תוכל לנסות לפנות אל האדם ולהסביר את המצב. אתה יכול לומר משהו כמו "היי, סליחה על ההודעה הזו קודם לכן. בטעות שלחתי לך את מספר הטלפון שלי. נא להתעלם ממנו." זה מקווה להבהיר כל בלבול ולמנוע הודעות או שיחות נוספות מהאדם.

אם אתה לא מרגיש בנוח להושיט יד, אתה יכול גם פשוט להשאיר את זה ככה. ייתכן שהאדם אפילו לא שם לב להודעה או למספר הטלפון.

בעתיד, תמיד כדאי לבדוק שוב למי אתה שולח הודעות לפני שתלחץ על שלח. כולנו היינו שם, אז אל תרביץ לעצמך יותר מדי בגלל זה!

שמור על עצמך.