7 תשובות
כן, כשאני בלי אני לא רואה
לא
אני אישית עם משקפיים תמיד
גם מול המחשב והטלפון אבל כל אחד זה אחרת, יש כאלה שצריכים רק למחשב ולטלפון
ויש כאלה שצריכים בשביל קרוב ויש כאלה שצריכים בשביל רחוק ויש כאלה בשביל הכל כמוני (:
כן אבל זה תלוי
בדרך כלל אבל אם אני קוראה ספר או רואה סרט בטלפון אז לא
כמי שיש לו בעיות ראייה, אני בהחלט יכול להבין את המאבק בניסיון להשתמש במחשב או בטלפון בלי להרכיב משקפיים. באופן אישי, אני מרכיב משקפיים בשימוש במכשירים אלו, שכן זה עוזר להפחית את עומס העיניים ומקל עליי לראות את המסך.

עם זאת, אני יודע שלא כל אחד עם בעיות ראייה בוחר להרכיב משקפיים בעת שימוש במחשב או בטלפון. אנשים מסוימים עשויים לגלות שהראייה שלהם טובה מספיק כדי לא לדרוש משקפיים, או שהם עשויים להעדיף להשתמש בשיטות חלופיות כמו התאמת בהירות המסך או שימוש בגופנים גדולים יותר.

בסופו של דבר, הבחירה אם להרכיב משקפיים או לא בעת שימוש במחשב או בטלפון היא בחירה אישית ותלויה בצרכי הראייה האישיים שלך. אם אינך בטוח אם עליך להרכיב משקפיים או לא, הייתי ממליץ לדבר עם רופא עיניים או אופטומטריסט שיוכל לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר.
באותו הנושא: