6 תשובות
את לא חייבת לה כלום
אם היא תפלה אותך על זה היא פוסתמה.
1) את לא ידעת מה שאר הבנות שמות
2)זה הסכום שנראה לך לנכון.
3)גם אם ידעת שתגיד תודה ששמת כסף
4)להפלות אותך זה לא חוקי
5)אולי את סתם אוכלת סרטים והיא לא קראה את ההודעה נכנס לה בטעות
שואל השאלה:
גם הקטע ששילמתי 80 שקל להסעה לשם כי זה לא בעיר שלי
אנונימית
חיים הכל טוב
מה ששמת מכובד מאוד ! לדעתי האישית ואין שום סיבה שכלה תתבאס עליך
תנסי לחשוב חיובי ולדון לכף זכות - אולי מרוב עייפות היא לא הגיבה? וכדומה
אני בטוחה שיש סיבה הגיונית
איזה שטויות הכול בסדר
הבאת מה שיכלת וזה טוב
יכול להיות שהיא לא ראתה את הסטורי מהלחץ בחתונה בטוחה שלא בכוונה
אם הכלה מבואסת כי קיבלה כסף זה בעיה שלה והיא לא מעריכה כסף והיא בכלל סובלת עם בעלה ולא רצתה להתחתן איתו כי כל מה שאכפת לה זה הכסף.
ושתגיד תודה אמא שלי אחרי החתונה בא אליהם שודד הביתה וגנב להם את כל המתנות והכסף