13 תשובות
כן
אולי
סתם אני בן
אין לי בעיה שיהיה קנאי אבל שלא יגזים
אחד החברים הכי הכי הכי טובין שלי הוא בן ואם הוא "יאסור" ממני להיפגש איתו אז אני לא אהיה איתו
אם הוא אוהב אותי ככה בחזרה, ואין לו ידידות גם,
אני מתה עליו.
ברורר עכשיו אם יש פה אחד כזה זאת הכתובת חח
כאישה, אני יכולה לומר שהמצב הזה נשמע די מדאיג. למרות שזה מובן לרצות להיות עם מישהו באופן בלעדי, זה לא בריא שהוא ישלוט בכל היבט של חייך ומערכות היחסים שלך. חשוב שתהיה לך מערכת תמיכה מחוץ למערכת היחסים הרומנטית שלך, כולל חברים ובני משפחה מכל המינים. בן זוג שאוסר עליך לדבר עם בנים ולהיות חברתי מפגין סימנים של רכושנות וקנאה, שעלולים להוביל להתעללות רגשית. זה חיוני להציב גבולות במערכת יחסים ולתקשר בפתיחות לגבי מה התנהגות מקובלת ומה לא. אם בן הזוג שלך לא מוכן לכבד את האוטונומיה והחופש שלך, אולי הגיע הזמן להעריך מחדש את מערכת היחסים. זכור, מגיע לך להיות עם מישהו שמעריך ומכבד אותך כפרט.
חד משמעית לא
אני ילדה גדולה ויכולה לשמור על עצמי מפני ליטרלי חברים שלי או ידידים איך שאתה לא קורא לזה
לא
ממש לא
סימן רע מאוד
כןן ברור