4 תשובות
שמים קרם לחות לפני או פריימר שהאזור של העיניים יהיה לח שמה קונסילר עם ספוגית רטובה אבל לא רטובה ממש לחה כזאת ואז פודרה
שואל השאלה:
למה להרטיב תספוגית?
למה להרטיב תספוגית?
אנונימית
^^מרטיבים ספוגית כדי שהיא תהיה לחה תעזור לאיפור להיספג יותר טוב לעור ופשוט עובד יותר טוב כשזה לח
לחות בעיניים לפני הכל ממליצה על הקרם של קליניק שמה קונסילר בכמות קטנה עם ספוגית לחה לא קשה רק להרטיב במים ולסחוט ואם את רואה שצריך להוסיף עוד קונסילר תוסיפי עוד אבל אל תשימי הרבה בבת אחת
פודרה לשים עם מברשת בטפיחות ולא להבריש
פודרה לשים עם מברשת בטפיחות ולא להבריש
באותו הנושא: