11 תשובות
דבר ראשון אני אוהד באר שבע.
אני אתחיל בזה שאני חושב שכל מה שהלך שם היה פשוט בושה אחת גדולה וצריכים להיות עונשים כבדים לכל מי שהיה מעורב ולכל המעורבים המרכזיים בפרט. באופן אישי אני יכול להגיד לך שברגע של הגול אני התפוצצתי מאושר, ואחרי שתי דקות כבר שכחתי מהניצחון ועד עכשיו זה בכלל לא מה שמעניין אותי.
דבר שני, מרגיש לי שאתה טיפה לוקח פה "צד" ונוטל את ההאשמה לכיוון באר שבע ואני לא מסכים איתך בכלל. נתחיל מהעניין של לופז ואצילי, זה לא באמת אלימות או משהו רציני, זה טראש טוב ודחיפות שהן חלק מהמשחק (שאני בכלל לא מצדיק אותן) וזה דבר שקורה בכל המשחקים האחרונים של בש-חיפה ובמיוחד בין לופז לאצילי. העניין הזה לא התחיל את כל הבלגן וזה לא קרוב אפילו להיות דומה לתגרה שהייתה אחר כך ולרצח בעיניים שהיה לאנשים. זה לא היה מקור העניין. לגבי הטעות שיפוט לכאורה- אני לא בטוח שאתה צודק, אני כן ראיתי קרן וגם אם לא הייתה קרן, זאת סיבה להתנהג כמו חיות? אתה רוצה שאני אביא לך רשימה של כל כך הרבה טעויות שיפוט לטובת חיפה במשחקים האחרונים שלנו נגדם שיכול להיות שהשפיעו על אליפות? ועדיין השחקנים שלנו לא התנהגו כמו חיות. לא יודע אם ראית את כל הסרטונים ואת כל הדברים שנאמרו אבל אני יכול להגיד לך שאני באופן אישי כן ראיתי. מי ומה שהתחיל את כל המהומה הזאת אלה שחקני מכבי חיפה ; סק ופיירו. ישר אחרי הגול הם התחילו לדהור כמו משוגעים ולהתנפל על כולם ובעיקר על ויטור ואנסה ואז התחיל עוד בלגן והצטרפו עוד שחקנים וזה מה שהצית והתחיל את כל הבלגן. השחקנים של חיפה איבדו משחק של אליפות, לא יכלו לשאת את העובדה שהם קיבלו גול בדקה התשעים פלוס ובסהכ התחילו להתנהג כמו חיות. כשהתחיל הבלגן היה ריב בין פאון לבאסם, לאחר מכן חזיזה התערב ואז גם שאפי תפס את באסם ולאחר מכן נתן לחזיזה אגרוף. אני לא מצדיק בשום צורה את האגרוף של שאפי. אני חושב שזאת התנהגות אלימה של שחקן אלים שאין לו מקום בקבוצה שלנו. לגבי הקריאות לאבו פאני- אני חושב שזה בושה וצריך לטפל אישית באוהדים שקראו לו מחבל. אבל אני רק פה להזכיר שגם אוהדי חיפה, גם אוהדי בית"ר וגם אוהדי מכבי עשו לרמזי ספורי את אותו הדבר. אם ראית את כל הסרטונים, כנראה שגם ראית את ההתפרעות של עלי מוחמד, סק, ציבוטה ומחמוד גאבר על האוהדים שלנו. זה התבטא בכך שהם איימו להסביר להם, ניסו לרוץ אליהם בכוח למרות שתפסו אותם, איימו לזרוק עליהם דברים, עשו אצבע משולשת ובגדול- לא יכלו לשאת את ההפסד והתנהגו כמו משוגעים. רק על ההתנהגות הזאת ועל ההתגרות הזאת בקהל הם צריכים להיענש. לאחר שנרגעו הרוחות, היה שוב פעם מקרה עם פאון ובאסם. אחרי מה שקרה מקודם, פאון דרך על באסם תוך כדי שעבר לידו ובאסם סתר לו בעורף. פאון עשה דבר מיותר ומגעיל ובאותה מידה באסם שלא היה צריך בכלל להיות על המגרש ואני לא מבין איך הוא קשור. לאחר מגן שאפי שוב התערב והדבר ירד למנהרות ששם היה בלגן בפני עצמו.
אני חושב שיש שחקנים כמו שאפי פאון סק ובאסם שצריכים להיענש עונש חמור בפרט. אבל חוץ משאפי ופאון, מי עוד היה מעורב יותר מדי בתגרה אצל אנשי באר שבע? כל מי שהיה מעורב זה נטו מהגנה עצמית או ניסיון להפריד. לעומת זאת, כמעט כל שחקני מכבי חיפה כולל הצוות שלהם, התנהגו כמו חיות, רצו רק להרביץ לכל עבר, המשיכו להאבק ולנסות לפגוע בשחקנים למרות שתפסו בהם ובנוסף והדבר הכי חשוב- הם התחילו את כל הבלגן.
מה שהיה על המגרש היה גועל נפש ושחקנים צריכים להיענש פה וגם המועדונים צריכים להיענש פה וכל מי שהיה מעורב. אבל אם אתה כבר מדבר על מי התחיל ולמה- זה הכל התחיל ממכבי חיפה. מקבוצה עצבנית שחטפה גול במאבק האליפות בדקה תשעים ולא ידעה להפסיד בכבוד. ואם כבר מדברים על כבוד, היו לנו העונה 3 משחקים נגד מכבי חיפה שהפסדנו להם. 3 משחקים שהיינו יותר טובים וגם משחקים שחטפנו גולים בדקה תשעים והיו הרבה טעויות שיפוט. ומה השחקנים שלנו עשו? רבו עם הקהל של חיפה? לא. הרביצו והתנפלו על שחקנים? לא. גרמו לתגרה אחת גדולה שהייתה יכולה להיגמר באסון? לא. לחצו ידיים כמו גברים, שמרו על קור רוח, התנהגו ברוגע וירדו לחדר הלבשה מבואסים בלי לעשות בלגן? כן. וזה כל ההבדל. גם נגדכם(מכבי) חטפנו גול העונה בדקה תשעים על פנדל שספק היה וזה לא משנה, אבל התנהגו כמו שחיפה התנהגו ממש לא.
אני אתחיל בזה שאני חושב שכל מה שהלך שם היה פשוט בושה אחת גדולה וצריכים להיות עונשים כבדים לכל מי שהיה מעורב ולכל המעורבים המרכזיים בפרט. באופן אישי אני יכול להגיד לך שברגע של הגול אני התפוצצתי מאושר, ואחרי שתי דקות כבר שכחתי מהניצחון ועד עכשיו זה בכלל לא מה שמעניין אותי.
דבר שני, מרגיש לי שאתה טיפה לוקח פה "צד" ונוטל את ההאשמה לכיוון באר שבע ואני לא מסכים איתך בכלל. נתחיל מהעניין של לופז ואצילי, זה לא באמת אלימות או משהו רציני, זה טראש טוב ודחיפות שהן חלק מהמשחק (שאני בכלל לא מצדיק אותן) וזה דבר שקורה בכל המשחקים האחרונים של בש-חיפה ובמיוחד בין לופז לאצילי. העניין הזה לא התחיל את כל הבלגן וזה לא קרוב אפילו להיות דומה לתגרה שהייתה אחר כך ולרצח בעיניים שהיה לאנשים. זה לא היה מקור העניין. לגבי הטעות שיפוט לכאורה- אני לא בטוח שאתה צודק, אני כן ראיתי קרן וגם אם לא הייתה קרן, זאת סיבה להתנהג כמו חיות? אתה רוצה שאני אביא לך רשימה של כל כך הרבה טעויות שיפוט לטובת חיפה במשחקים האחרונים שלנו נגדם שיכול להיות שהשפיעו על אליפות? ועדיין השחקנים שלנו לא התנהגו כמו חיות. לא יודע אם ראית את כל הסרטונים ואת כל הדברים שנאמרו אבל אני יכול להגיד לך שאני באופן אישי כן ראיתי. מי ומה שהתחיל את כל המהומה הזאת אלה שחקני מכבי חיפה ; סק ופיירו. ישר אחרי הגול הם התחילו לדהור כמו משוגעים ולהתנפל על כולם ובעיקר על ויטור ואנסה ואז התחיל עוד בלגן והצטרפו עוד שחקנים וזה מה שהצית והתחיל את כל הבלגן. השחקנים של חיפה איבדו משחק של אליפות, לא יכלו לשאת את העובדה שהם קיבלו גול בדקה התשעים פלוס ובסהכ התחילו להתנהג כמו חיות. כשהתחיל הבלגן היה ריב בין פאון לבאסם, לאחר מכן חזיזה התערב ואז גם שאפי תפס את באסם ולאחר מכן נתן לחזיזה אגרוף. אני לא מצדיק בשום צורה את האגרוף של שאפי. אני חושב שזאת התנהגות אלימה של שחקן אלים שאין לו מקום בקבוצה שלנו. לגבי הקריאות לאבו פאני- אני חושב שזה בושה וצריך לטפל אישית באוהדים שקראו לו מחבל. אבל אני רק פה להזכיר שגם אוהדי חיפה, גם אוהדי בית"ר וגם אוהדי מכבי עשו לרמזי ספורי את אותו הדבר. אם ראית את כל הסרטונים, כנראה שגם ראית את ההתפרעות של עלי מוחמד, סק, ציבוטה ומחמוד גאבר על האוהדים שלנו. זה התבטא בכך שהם איימו להסביר להם, ניסו לרוץ אליהם בכוח למרות שתפסו אותם, איימו לזרוק עליהם דברים, עשו אצבע משולשת ובגדול- לא יכלו לשאת את ההפסד והתנהגו כמו משוגעים. רק על ההתנהגות הזאת ועל ההתגרות הזאת בקהל הם צריכים להיענש. לאחר שנרגעו הרוחות, היה שוב פעם מקרה עם פאון ובאסם. אחרי מה שקרה מקודם, פאון דרך על באסם תוך כדי שעבר לידו ובאסם סתר לו בעורף. פאון עשה דבר מיותר ומגעיל ובאותה מידה באסם שלא היה צריך בכלל להיות על המגרש ואני לא מבין איך הוא קשור. לאחר מגן שאפי שוב התערב והדבר ירד למנהרות ששם היה בלגן בפני עצמו.
אני חושב שיש שחקנים כמו שאפי פאון סק ובאסם שצריכים להיענש עונש חמור בפרט. אבל חוץ משאפי ופאון, מי עוד היה מעורב יותר מדי בתגרה אצל אנשי באר שבע? כל מי שהיה מעורב זה נטו מהגנה עצמית או ניסיון להפריד. לעומת זאת, כמעט כל שחקני מכבי חיפה כולל הצוות שלהם, התנהגו כמו חיות, רצו רק להרביץ לכל עבר, המשיכו להאבק ולנסות לפגוע בשחקנים למרות שתפסו בהם ובנוסף והדבר הכי חשוב- הם התחילו את כל הבלגן.
מה שהיה על המגרש היה גועל נפש ושחקנים צריכים להיענש פה וגם המועדונים צריכים להיענש פה וכל מי שהיה מעורב. אבל אם אתה כבר מדבר על מי התחיל ולמה- זה הכל התחיל ממכבי חיפה. מקבוצה עצבנית שחטפה גול במאבק האליפות בדקה תשעים ולא ידעה להפסיד בכבוד. ואם כבר מדברים על כבוד, היו לנו העונה 3 משחקים נגד מכבי חיפה שהפסדנו להם. 3 משחקים שהיינו יותר טובים וגם משחקים שחטפנו גולים בדקה תשעים והיו הרבה טעויות שיפוט. ומה השחקנים שלנו עשו? רבו עם הקהל של חיפה? לא. הרביצו והתנפלו על שחקנים? לא. גרמו לתגרה אחת גדולה שהייתה יכולה להיגמר באסון? לא. לחצו ידיים כמו גברים, שמרו על קור רוח, התנהגו ברוגע וירדו לחדר הלבשה מבואסים בלי לעשות בלגן? כן. וזה כל ההבדל. גם נגדכם(מכבי) חטפנו גול העונה בדקה תשעים על פנדל שספק היה וזה לא משנה, אבל התנהגו כמו שחיפה התנהגו ממש לא.
סליחה חשבתי שאתה אוהד מכבי תל אביב ולא מכבי חיפה.
שואל השאלה:
תקשיב אני הבנתי איך זה התחיל מריאנו ברירו עוד שחקן ולופז חגגו מול אצילי ואצילי אמר משהו באוזן ללופז ולופז נגח בו כזה והעיף אותו וזהו זה נגמר לא היה המשך או משהו ואז אנסה שאל מה קרה ושהבין התחים לרוץ לאצילי ומשם הכל התחיל הטא התנהג באלימות ואני לא מצדיק אל זה שאצילי זרק הערה אבל אנסה יכל להתנהג כמו ספורטאי ולעזוב את זה אבל בחר שלא במקרה של הקרן אני הסתכלתי מיליון פעם והגעתי למסקנה שתומד חמד היה זה שנגח את הכדור ולא סק
תקשיב אני הבנתי איך זה התחיל מריאנו ברירו עוד שחקן ולופז חגגו מול אצילי ואצילי אמר משהו באוזן ללופז ולופז נגח בו כזה והעיף אותו וזהו זה נגמר לא היה המשך או משהו ואז אנסה שאל מה קרה ושהבין התחים לרוץ לאצילי ומשם הכל התחיל הטא התנהג באלימות ואני לא מצדיק אל זה שאצילי זרק הערה אבל אנסה יכל להתנהג כמו ספורטאי ולעזוב את זה אבל בחר שלא במקרה של הקרן אני הסתכלתי מיליון פעם והגעתי למסקנה שתומד חמד היה זה שנגח את הכדור ולא סק
אצילי לא לחש ללופז כלום.
אצילי בא ללופז *דרך* עליו נתן לו איזה דחיפה קטנה וגם זרק לו איזה מילה. בזמן שלופז אנסה ובריירו חגגו את השער. אז אצילי התחיל את כל הבלגן.
אצילי בא ללופז *דרך* עליו נתן לו איזה דחיפה קטנה וגם זרק לו איזה מילה. בזמן שלופז אנסה ובריירו חגגו את השער. אז אצילי התחיל את כל הבלגן.
אגב
במשחק הקודם נגדכם, אחרי ששאפי החמיץ את הפנדל, קורנו וגולדברג באו לשאפי מול הפרצוף ועשו לו תנועות וחגגו לו בהתלהמות מול הפרצוף. ושאפי לא הגיב ולא התייחס.
רק שתבין מי הפרובוקטיבים האלימים שהתחילו ומתחילים תמיד את כל הבלגן.
במשחק הקודם נגדכם, אחרי ששאפי החמיץ את הפנדל, קורנו וגולדברג באו לשאפי מול הפרצוף ועשו לו תנועות וחגגו לו בהתלהמות מול הפרצוף. ושאפי לא הגיב ולא התייחס.
רק שתבין מי הפרובוקטיבים האלימים שהתחילו ומתחילים תמיד את כל הבלגן.
שואל השאלה:
אגב כל אלה תסתכל באינסטגרם של אוהד אטל בסטורי ותראה איך הכל באמת התחיל
אגב כל אלה תסתכל באינסטגרם של אוהד אטל בסטורי ותראה איך הכל באמת התחיל
שואל השאלה:
תראה את זה
תראה את זה
כן עדיין אצילי התחיל.
תסתכל בסרטון המלא ולא של אוהד חיפה שחתך את התמונה ותראה שאצילי גם *דרך* במכוון על לופז. יש יותר להתחיל אלימות מזה?
אגב, זה שלופז עשה תנועה של חגיגה מול השחקנים זה לא בסדר. אבל בוא ניזכר שוב במשחק הקודם, יש לי תמונה של קורנו וגולדברג חוגגים בהתלהמות מול הפרצוף של שאפי אחרי החטאת הפנדל. מה שאפי עשה בתגובה? דרך על מישהו? קילל מישהו? דחף מישהו? התנהג כמו חיה *והתחיל* תגרה ענקית?
וזה בדיוק ההבדל.
תסתכל בסרטון המלא ולא של אוהד חיפה שחתך את התמונה ותראה שאצילי גם *דרך* במכוון על לופז. יש יותר להתחיל אלימות מזה?
אגב, זה שלופז עשה תנועה של חגיגה מול השחקנים זה לא בסדר. אבל בוא ניזכר שוב במשחק הקודם, יש לי תמונה של קורנו וגולדברג חוגגים בהתלהמות מול הפרצוף של שאפי אחרי החטאת הפנדל. מה שאפי עשה בתגובה? דרך על מישהו? קילל מישהו? דחף מישהו? התנהג כמו חיה *והתחיל* תגרה ענקית?
וזה בדיוק ההבדל.
שואל השאלה:
כן להזכיר לך שזה היה משחק אליפות? להזכיר לך שהיה גול דקה 90 שבכלל חמד נגע אחרון? להזכיר לך שאצילי לא השתמש באלימות ואין שום דרך להציג את זה שאצילי דרך? להזכיר שאנסה ולופז אם הם כאלה טהורים יכלו להימנע? אבל לא הם רוצים תיגרע הם רוצים מכות הם אשמים.
כן להזכיר לך שזה היה משחק אליפות? להזכיר לך שהיה גול דקה 90 שבכלל חמד נגע אחרון? להזכיר לך שאצילי לא השתמש באלימות ואין שום דרך להציג את זה שאצילי דרך? להזכיר שאנסה ולופז אם הם כאלה טהורים יכלו להימנע? אבל לא הם רוצים תיגרע הם רוצים מכות הם אשמים.
כצופה ניטרלי, זה מאכזב לראות התנהגות כזו על המגרש. חשוב לשחקנים לשמור על כבוד אחד לשני ולמשחק, גם בלהט הרגע. אמנם טעויות של השופט בהחלט יכולות להשפיע על תוצאת המשחק, אבל זה לא תירוץ להתנהלות לא ספורטיבית מצד השחקנים והצוות. זה גם מדאיג לשמוע על השמצות גזעיות והערות גנאי אחרות. אין מקום להתנהגות כזו בספורט או בחברה כולה. יש לקוות ששני הצוותים יוכלו ללמוד מהניסיון הזה ולפעול ליצירת סביבה חיובית ומכבדת יותר בשטח.
יש דרך להוכיח שאצילי דרך.
רואים בתמונה המלאה את הדריכה של אצילי. תפתח את הראש ותקרא ממקורות ניטרליים ולא רק אוהדי חיפה ואז תבין את כל התמונה תרתי משמע.
רואים בתמונה המלאה את הדריכה של אצילי. תפתח את הראש ותקרא ממקורות ניטרליים ולא רק אוהדי חיפה ואז תבין את כל התמונה תרתי משמע.