8 תשובות
שואל השאלה:
רוקנתי אותו ועדיין לא נותן
רוקנתי אותו ועדיין לא נותן
אנונימי
תעשה ריסטארט לטלפון, אם לא עובד אפשר לעשות איפוס
שואל השאלה:
^ וזה ימחק לי את כל הזכרון שנשאר?
^ וזה ימחק לי את כל הזכרון שנשאר?
אנונימי
פשוט תנקה את הcache של החנות
שואל השאלה:
^ איך עושים את זה?
^ איך עושים את זה?
אנונימי
שנייה אני שולח לך סרטון
לא משנה
בקיצור תלחץ ארוך על החנות תיכנס למידע (יכול להיות שרשום לך שונה)
ומשם כנס לאחסון
אתה תראה אפשרות של לנקות את הכאש
ותנקה
בקיצור תלחץ ארוך על החנות תיכנס למידע (יכול להיות שרשום לך שונה)
ומשם כנס לאחסון
אתה תראה אפשרות של לנקות את הכאש
ותנקה
שואל השאלה:
^ כאש זה מטמון? וזה מוחק לי דברים מהאחסון או מהאפליקציות?
^ כאש זה מטמון? וזה מוחק לי דברים מהאחסון או מהאפליקציות?
אנונימי
באותו הנושא: