7 תשובות
תאמת שכן . זה גם יכול לסבך אותך ואת ההורים שלך
וזה גם ידפוק לך את התעודה.
וזה גם ידפוק לך את התעודה.
אני גם מבריזה
זה לא כזה נורא אבל תיזהר/י שלא יהיה יותר מדי חיסורים, זה יכול לפגןע בבגרות.
זה לא כזה נורא אבל תיזהר/י שלא יהיה יותר מדי חיסורים, זה יכול לפגןע בבגרות.
שואל השאלה:
נגיד אני כיתה ח זה באמת משנה? וכמובן שאני יודעת שזה פוגע בי^^
נגיד אני כיתה ח זה באמת משנה? וכמובן שאני יודעת שזה פוגע בי^^
כיתה ח לא ככ חשובה אבל בכל זאת תזהרי.
מדי פעם זה סבבה אם נגיד יש איזה שיעור לא חשוב ורוצים לחתוך הביתה הזה סבבה
אבל אם זה באופן קבוע אז זה בעייתי
אבל אם זה באופן קבוע אז זה בעייתי
צריך להיות ביותר משליש או שלושה רבעים מהשעורים כדי שזה ייחשב
לפחות אצלנו
לפחות אצלנו
חח הם סתם רובוטים, זה מה שהמדינה רוצה - שתיהיה ממושמע כמוהם.
באותו הנושא: