11 תשובות
אני בכורה אז לא
האחים לא, ההורים כן
אין לי אחים גדולים אז לא
לעע היו מתים
כןכן יש לי אחיות מתעללות תאמין לי כשהייתי קטנה אז אחותי אמרה לי שאם אני אביא לה 50 שקל אז היא תכניס אוצי לעולם של חדי קרן אן משהו כזה והיא נעלה אוצי בסל כביסה לחצי שעה
לא אבל כשהייתי קטנה אחותי איימה עליי שהיא תקרא לסופר נני
לא, אבל ההורים כן דרשו לא לצאת מהחדר שלי בתור עונש
אני הבכורה אז לא ואני לא נועלת את אחים שלי מזה הדבר הזה