3 תשובות
אז מומלץ לקבוע תור לאורטודנט
בשביל להיות רגועים שהכל בסדר.
אל תשכחי לעדכן.
בשביל להיות רגועים שהכל בסדר.
אל תשכחי לעדכן.
שואל השאלה:
כן אבל יכול להיות שנפל בגומיה
כן אבל יכול להיות שנפל בגומיה
אנונימי
לא נפל כלום?
לא נשבר כלום?
אם כן, רוב הסיכויים שכן. זה אכן בכוונה.
האורטודנט יודע מה הוא עושה.
לא נשבר כלום?
אם כן, רוב הסיכויים שכן. זה אכן בכוונה.
האורטודנט יודע מה הוא עושה.
באותו הנושא: