5 תשובות
^^בגלל הבאלגן עם המורים, משנה הבאה אין חופשים של אסרו חג וביניהם גם חופש לג בעומר יורד
זה מה שקורה שנותנים לשנאל את השלטון
אנונימי
שואל השאלה:
הם פשוט אמרו שלא משתחררים ללג בעומר ונשארים בפנימיה
הם פשוט אמרו שלא משתחררים ללג בעומר ונשארים בפנימיה
אנונימית
למה לא יהיה?
לא יודעת אם הגיוני אבל די מבאס
שנה הבאה לא יהיה לאף אחד את החופש הזה אז תתעודדי :)
שנה הבאה לא יהיה לאף אחד את החופש הזה אז תתעודדי :)
באותו הנושא: