5 תשובות
^^בגלל הבאלגן עם המורים, משנה הבאה אין חופשים של אסרו חג וביניהם גם חופש לג בעומר יורד
זה מה שקורה שנותנים לשנאל את השלטון
אנונימי
שואל השאלה:
הם פשוט אמרו שלא משתחררים ללג בעומר ונשארים בפנימיה
אנונימית
למה לא יהיה?
לא יודעת אם הגיוני אבל די מבאס
שנה הבאה לא יהיה לאף אחד את החופש הזה אז תתעודדי :)