14 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה מביך
אבל זה מביך
שואל השאלה:
לא אבל אם הוא אומר לו אני ממש יתביש כי אנחנו חברים טובים
לא אבל אם הוא אומר לו אני ממש יתביש כי אנחנו חברים טובים
תגידי לו היי, חלום של כל גבר
שואל השאלה:
אני מדברת איתו הרבה לא ניראה לי חלום שלו
אני מדברת איתו הרבה לא ניראה לי חלום שלו
פשוט תתחילי את איתו..
אנונימית
שואל השאלה:
את בת 14
את בת 14
נכון ואני לא רוצה זוגיות כי אני רואה מה קורה אצלנו בשכבה, בגיל הזה קשה להם להיות נאמנים כי הם לא לוקחים את זה ברצינות והם רק רוצים להיות "מגניבים" בשביל החברים שלהם.
שואל השאלה:
זה לא ככה זה
זה לא ככה זה
זה גיל מטופש תשתדלי שלא להצטער עם את באמת אוהבת אותו ואת חושבת שהוא אותך אז לכי על זה
כי לי קרה בושות בעבר וכדי לך להיזהר מפני שמועות
אני בת 16 ואני חושבת שאין בעיה עם לצאת בגל 13
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
כיאלו בכללי הוא גדול ממיני בשנה ושנה שעברה הינו כל הזמן ביחד ועכשיו אנחנו אפילו לא מדברים
כיאלו בכללי הוא גדול ממיני בשנה ושנה שעברה הינו כל הזמן ביחד ועכשיו אנחנו אפילו לא מדברים
את בת 13 תחכי זה מוקדם מידי
הם גם קkות בגיל הזה .
הם גם קkות בגיל הזה .
באותו הנושא: