5 תשובות
הבנתי שזה תחתונים שפשוט סופגים את הדם ואפשר ללבוש בימים של המחזור
(וזה רב פעמי נראלי)
נשמע לי דוחה
כן אנוכי משתמשת בזה
זה ממש עוזר שאם בורח קצת מהתחבושת זה יכול לספוג, מומלץ לשמור לימים קשים (כאילו של המחזור)
זה לא עכשו יהיה במקום פדים, זה פשוט מגן שלא יברח דם
שואל השאלה:
לפי כתבות שקראתי באינטרנט זה אמור לשמש במקום פדים, זה נכון? או שרק כמו עוד הגנה?
אנונימית
משתמשת וממש מרוצה :)
אין ריחות, אין דליפות (כמובן אם מתאימים את רמת הספיגה), יותר בריא לגוף ואין את התחושה המגעילה הזו שרטוב מהדם
זה רב פעמי, אז קצת מבאס בסוף יום לשטוף כמה דקות את כל הדם כדי לתלות לייבוש לפני שמכניסים לכביסה, אבל זה נוח פי כמה מפדים.
שואל השאלה:
^מעניין, אולי אני אנסה
תודה על התגובה!
אנונימית