2 תשובות
שואל השאלה:
לאלא אני עכשיו עם רקוטן וירדו חי כל החצוקנים בלי עין הרע אבל נשאר לי מלא צלקות פשוט ואני לא יודעת מה לעשות אני לוקחת כבר איזה שנה
תלכי לרופא עור הוא יביא לך מרשם למשחה
אנונימית