3 תשובות
הסולו הרמוניה הולך מעולה על קלאסית, אבל הוא ינוגן בטון הרבה יותר נמוך על קלאסית מכיוון שאין סריגים גבוהים בקלאסית כמו בחשמלית.
ברור
גם כן
באותו הנושא: