2 תשובות
שואל השאלה:
כנראה כן אבל אני מקבלת כמעט כל יום הודעות לגבי החבילה מאסוס שזה הועבר לחברת הפצה ואין התקדמות מאז, ויש לי חבילות שקניתי אחרי החג שכבר הגיעו לי...
אנונימית
לא קיבלתי גם