6 תשובות
כנראה
אופנה באה והולכת
זה יוניסקס
לא נשי ולא גברי
לכן זה סבבה
אבל אם גברים שהם לא גייז יתחילו לאמץ סגנון לבוש נשי כגון שמלות
זה כבר יהיה לדעתי פחות שגרתי/ מקובל בעיני החברה
שואל השאלה:
^^זה כן
דיברתי עם אנשים מבוגרים שחלקם חושבים ככה וגם למדנו על זה בבית ספר
אנונימי
אתה צודק שעד שנות ה60 זה לא היה באופנה אצל הגברים
אבל גם עד שנות ה60 זה לא היה "נשי" ללבוש מכנסיים ולא היה מקובל אצל נשים

אופנה זה דבר שמשתנה כל הזמן
שואל השאלה:
^אזאני לא מבין אם יש כל כך רתיעה מלהיות נשי והיום רוב הגברים עושין כל דבר שנחשב בתחום הגבריות ומפתחים לעצמם שלה גברית כמו להגיד אחי וזה אז למה נורא חשוב להם להיות מטופחים ובאופנה. נגיד גם היום גבר שלא באופנה הוא עדיין יחשב גברי אבל היום גבר שמתעסק בבגדים ותכשיטים עדיין יכול להיחשב גברי. אז למה יש נהתעסקות כל כל גדולה סביב זה ? גברים יכני מחכים שעוד דברים אחריו יחשבו גבריים ואז גם הם יעשו אותם ?
אנונימי
שואל השאלה:
^וואלה צודק אני פשוט לא מבין
כי בתכלס דברים שפעם לא היו נחשבים גבריים והיום כן נחשבים בסדר שגברים עושים אז הם עושים אבל נגיד אני כמעט ולא רואה דברים חתרניים חדשים וגם אם כן זה בדרך כלל בסטאלבט ובצחוק ככה שזה לא באמת
אנונימי
באותו הנושא: