10 תשובות
אין זמן בין יא' ליב' יקירתי
שואל השאלה:
בחופש הגדול אין? רוב התלמידים שרוצים עתודה עושים בין יא ליב לפי מה שהבנתי
בחופש הגדול אין? רוב התלמידים שרוצים עתודה עושים בין יא ליב לפי מה שהבנתי
אנונימית
^נכון מאוד.
ואין בחופש הגדול, זה בחודש אפריל באמצע כיתה יב.
ואין בחופש הגדול, זה בחודש אפריל באמצע כיתה יב.
אנונימי
תלוי כמה בגרויות תצטרך לשפר
עתודאים זה מסלול אחר
לא יהיה לך זמן אחר כך
אפשר לגשת בחופש של י', זה אחלה כדי שתהיה גם עוד הזדמנות לגשת בין י"א לי"ב אם צריך.
אם את רוצה עתודה זה ייתן לך כמה שיותר מועדים להצליח
אם את רוצה עתודה זה ייתן לך כמה שיותר מועדים להצליח
עכשיו
בין יא ל-יב
^^^הכוונה למועד ספטמבר לא לחופש הגדול עצמו
יש 4 מועדים של פסיכומטרי כל שנה- ספטמבר, דצמבר, אפריל ויולי
אני עשיתי פסיכומטרי בין יא ליב, ורוב מי שעושה את זה לומד בקיץ וניגש למועד ספטמבר
אם את רוצה עתודה ממליצה לעשות כי אז אם את לא מגיעה לציון שאת רוצה יש לך כמה מועדים לגשת שוב ולשפר:)
(עריכה לא חשובה- תודה על הפרח ה500 עכשיו אני עונה בכירה!!)
יש 4 מועדים של פסיכומטרי כל שנה- ספטמבר, דצמבר, אפריל ויולי
אני עשיתי פסיכומטרי בין יא ליב, ורוב מי שעושה את זה לומד בקיץ וניגש למועד ספטמבר
אם את רוצה עתודה ממליצה לעשות כי אז אם את לא מגיעה לציון שאת רוצה יש לך כמה מועדים לגשת שוב ולשפר:)
(עריכה לא חשובה- תודה על הפרח ה500 עכשיו אני עונה בכירה!!)