4 תשובות
אומרים שהקפה לא משהו לדעתי השוקו הכי טעים
האמת אמרו שהקפה לא משהו אבל הייתי בלונדון לפני שבוע וקניתי שם כמה פעמים רק קפה והוא היה ממש טעים דווקא
כמו בארומה כזה
כאילו אני קפה קר והוא ממש טעים
ואמא שלי לקחה קפה רגיל היא אמרה שהוא גם טעים
הקפה טילל
הזה של העוגיות או קרמל