12 תשובות
היא טיפה פסיכופטית אבל זה בסדר זה אומר שהיא רוצה אותך
שואל השאלה:
בטוחה שלא לרצוח כשניפגש?
אנונימי
^לא איזה היא רוצה אותך
מה יש לה
שואל השאלה:
סבבה אני אזכור להבא שגיף של מישהו מקבל שוטגן למוח=אני רוצה אותך עכשיו
אנונימי
^she's a keeper
שואל השאלה:
בתכלס ראיתי דברים יותר נוראיים פשוט לא ציפיתי מבחורה..
אנונימי
שואל השאלה:
מה הייתי עושה בלי האתר סטיפס שמביא לי תשובות נורמטיביות לגמרי
אנונימי
אם אתה רוצה לפלרטט איתה, ממליצה לך לשלוח לה סטיקר gore (זה אומר תמונה עם דם/איברים/רצח, תמונה גרפית בקיצור)
שואל השאלה:
אני מת
יישמתי את מה שאמרת ובאמת שלחתי לה סטיקר אלים שמתאר מה אני אעשה לה אבל לא ממש גרפי כמו שהיא שלחה
תמיד אמרו לי שאני הפלרטטן הכי טוב..

אם את חושבת שאני ציני אז באמת שלחתי כי לא אכפת לי
אנונימי
זה נשמע כאילו אתה מרגיש קצת לא רגוע בנוגע לאינטראקציה האחרונה עם המאהב שלך. זה מובן להרגיש קצת נבוך או לא בטוח איך להגיב אחרי שצחקתי על משהו ואז קיבלתי תגובה שאולי לא הייתה מה שציפית. עם זאת, חשוב לזכור שתקשורת יכולה להיות מסובכת לפעמים, במיוחד כשהיא באמצעות הודעות טקסט או הודעות מקוונות.

לגבי תוכן ההודעה שקיבלת, אם מדובר על מישהו שנרצח, זה בהחלט נושא רציני ולא משהו שצריך להקל בו ראש. ייתכן שהמאהב שלך היה סרקסטי בתגובה למשהו שאמרת, אבל אם אתה לא בטוח, אולי כדאי לפנות כדי להבהיר למה הם מתכוונים.

באופן כללי, כשמדובר בתקשורת עם מישהו שאתה מעוניין בו, חשוב להיות ברור ומכבד. אם אתה מוצא את עצמך מרגיש לא בטוח או לא בנוח, זה בסדר לקחת צעד אחורה ולתת לעצמך קצת זמן לעיבוד לפני שתגיב. ואם אינך בטוח כיצד לפרש משהו שהאדם השני אמר או עשה, אל תהסס לבקש הבהרה. בהצלחה!
שואל השאלה:
^אני לא יודע מי אתה, אבל אני אוהב אותך
אנונימי