5 תשובות
זה אומר שאת עובדת בשחור. הגיוני זה כן, חכם זה לא.
אנונימית
כאילו זה נוח יותר אבל זה בשחור
שואל השאלה:
הציעו לי לעבוד ברכבת הקלה ויש אפשרות בחירה או לקבל כל יום בסיום עבודה משכורת במזומן או כל 10 לחודש ולמה זה לא חכם?
הציעו לי לעבוד ברכבת הקלה ויש אפשרות בחירה או לקבל כל יום בסיום עבודה משכורת במזומן או כל 10 לחודש ולמה זה לא חכם?
אנונימית
אה ברכבת הקלה זה לא בשחור בסדר
באותו הנושא: