9 תשובות
ההורים שלי
הילדים בגן של אמא שלי (גיל 1-3)
אני לא ממש מכירה אנשים טהורים אבל אמרו לי הרבה פעמים שאני "בן אדם טהור"
(בלי להשוויץ או משהו זה מה שאמרו לי שאני)
אנונימית
חברה מהצבא
חברה שלי מהיסודי שלא גדלה
סבא שלי.
תינוקות
ילדה מהכיתה שלי, תמיד חיובית, לא אמרה דבר רע אל אף אחד אף פעם...