4 תשובות
תלכי לבית ספר ואם תרגישי ממש לא טוב תבקשי מהמורה אישור לצאת, כנראה שאם את חולה באמת היא תראה את זה ותיתן לך לצאת
תעשי מאמץ ותלכי, אם את באמת חולה אז תלכי לרופא ואז תהיה לך הוכחה שזה רציני. אם אף אחד לא מאמין כנראה החסרת המון, תנסי להבין עם עצמך למה זה קורה ? מציקים לך בבית הספר ? חוסר שעות שינה ? דיכאון ?
שואל השאלה:
לא טוב לי בבית ספר
אנונימית
לא טוב זו התוצאה הסופית, אז צריך לחשוב מה הסיבות וגם לבדוק אם יש אפשרות במקרה שלך לעבור לבית ספר אחר. אם אין בעיה ספציפית לא אמור להיות לך רע. פשוט צריך לשבת ולפתוח את הנושא הזה עם מישהו (הורים, יועצת בבית ספר וכו')