3 תשובות
כנראה לוכדים אותם ועושים משהו עם ישראל
הם כנראה ישלחו אותנו לכלא וישתמשו בנו לשם אינטרסים כאלו או אחרים.
4AM
אבאלה ואמאלה מדינות אוייב
במקרה הטוב זה לשבת בשבי שלהם, ולשמש לאינטרסים כמו לעשות עסקה עם המדינה כדי לשחרר אסירים או משהו כזה, או לנסות לדלות מידע על צהל ואיך הוא פועל
בעיקר להרוויח משהו כנראה
במקרה הרע יוציאו להורג, דבר כזה יקרה לדעתי רק אם זה לא יגיע לחדשות, ולא יחפשו את אותו אדם שנעלם ושנכלא.
האמת שנראה לי שיש כאלה שהולכים אבל הם לא מכריזים על זה שהם יהודים כי זה אכן יכול להסתבך. אפילו במדינות שהן לא האויב יש לא מעט שנאה ואנטישמיות אז קל וחומר שבמדינות שציינת.