התחברות
הרשמה
מביך לכתוב במבחן ב-ליד מי אני יושבת לכתוב כיסא (אני יושבת לבד
30 באפריל 2023, 07:59
כיתה
כסאות
ביישנות
3 תשובות
לא מביך
I
It's happening again
למי אכפת פשוט תכתבי לבד אני בטוחה שאף אחד לא יגיד כלום עלייך
ב
בסך הכל נחמד פה
לאא זה חמודד
פ
פראנסין~
באותו הנושא:
דחוףף, יש לי מבחן מבחן ואני חייבת להבריז, איזה תירוצים אני יכולה לכתוב למורה????
במבחן אני צריכה לכתוב על אסון טבע שקרה בעבר למישהו יש רעיונות?
תעזרו לי אוף אני כבר חצי שעה יושבת על לכתוב ברכה לחברה טובה דלי
אם אני מצטטת במבחן ואסור לכתוב יהוה אז אני אמורה לכתוב אלוהים פשוט נכון?
מי שבמדא, פעם ביקשו ממכם לכתוב במבחן סכימת חולה?
מה לכתוב למורה שלי הוא כתב לי קיבלת במבחן בביולוגיה 85
מותר לי במבחן במתמטיקה לכתוב לעצמי *בזמן המבחן* נוסחאות שאני זוכר ושלא מופיעות בדף נוסחאות?
מה לכתוב בתמונה שאני יושבת על הגג? באינסטגרם
אני היחידה שלומדת למבחנים בלי לכתוב בכלל (מבחנים כמו היסטוריה ותנך)
במבחן כותבים לי לכתוב מילה עם ignore
אם שואלים אותי במבחן מה זה פעפוע, מה לכתוב ?