9 תשובות
לא כבר מאוחר תתקלחי מחר
סבבה
זה הדבר האידיאלי.
מצויין.
שואל השאלה:
באמת ששופטים רצח על זה ואני עושה את זה כל הזמן ואני אחלה אז אני לא מבינה אותם
אנונימית
לא הגייני
שואל השאלה:
איך זה לא הגייני? מרגיש לי שלהתקלח נהיה טרנד כבר כי אני ליטרלי מתלקחת הולכת לישון במיטה נקייה עובר יום אחד ויום אחרי זה אני מתקלחת שוב.. וחוץ מזה אני שמה דאודורנט ובושם
אנונימית
הכי בריא והכי טוב להתקלח יום כן יום לא .
אבל כל אחד ומה שהוא אוהב..
מה מגעיל בזה