3 תשובות
הבושם ארי יש לי אותו ויש לו ריח ממש טוב
ארי חדמש אבל זה תלוי בטעם שלך ארי הוא יותר מתוק ומונלייט הוא ממש ההפך
ארי חדמשששששש
באותו הנושא: