3 תשובות
היה לי אובססיה לשיר הזה לפניי כמה שנים אני עדיין זוכר חלק מהריקוד
החלק של דאמי הוליד אותי מחדש חד משמעית
לדעתי הוא בסדר כזה
לא ממש יפה
וגם לא לא ממש יפה
אהבתי ממש