10 תשובות
לא להלחם, אבל לנסות להבין
מה שכתוב בתשובה הראשונה
לא בהכרח להילחם, אבל אולי קרה משהו אז לעזור או משהו
לא בהכרח להילחם, אבל אולי קרה משהו אז לעזור או משהו
שואל השאלה:
מנסה להבין אבל היא אומרת שהכל בסדר והיא יבשה אחרי זה, משהו שהיא לא הייתה עד לפני שבועיים
אני לא מבין אם זה רמז לקחת מרחק או שאשחרר ממנה לתמיד, כי מאוד אהבנו והיינו קרובים
מנסה להבין אבל היא אומרת שהכל בסדר והיא יבשה אחרי זה, משהו שהיא לא הייתה עד לפני שבועיים
אני לא מבין אם זה רמז לקחת מרחק או שאשחרר ממנה לתמיד, כי מאוד אהבנו והיינו קרובים
אנונימי
הכל יכול להיות, אולי עובר עליה משהו או שהיא באמת רוצה לסיים את הקשר
אין לדעת
וגם מיותר לנסות לנחש ולהבין למה
אבל בכל מקרה, זה אכן משונה ומציעה לך לא לרדוף יותר מדי
כי בסופו של דבר אנשים צריכים את השקט שלהם להבין דברים
תשחרר בהדרגה כזה
אין לדעת
וגם מיותר לנסות לנחש ולהבין למה
אבל בכל מקרה, זה אכן משונה ומציעה לך לא לרדוף יותר מדי
כי בסופו של דבר אנשים צריכים את השקט שלהם להבין דברים
תשחרר בהדרגה כזה
שואל השאלה:
אני משחרר בהדרגה
כותב לה פעם ביום בערך ולא לוחץ, אם בא לה שננתק קשר אז היא אמור לא לענות בכלל לא?
אני משחרר בהדרגה
כותב לה פעם ביום בערך ולא לוחץ, אם בא לה שננתק קשר אז היא אמור לא לענות בכלל לא?
אנונימי
לא בהכרח, נניח והיא רוצה לנתק קשר, אז יש אנשים שעונים בכל זאת מחוסר נעימות
שואל השאלה:
אז מה אני צריך לעשות
לא לדבר איתה בכלל?
אז מה אני צריך לעשות
לא לדבר איתה בכלל?
אנונימי
^ אופציה 1
אופציה 2: לא לשלוח הודעות בכלל ולראות מה קורה מהצד שלה
אופציה 2: לא לשלוח הודעות בכלל ולראות מה קורה מהצד שלה
שואל השאלה:
חד קרן אני חושב שירד לה ממני והיא לא אומרת לי.
או שהיא בוחנת אותי לראות אם אני עדיין מתעניין בה למרות שהיא יבשה
לא יודע כבר בנות זה כזה מתוסבך
חד קרן אני חושב שירד לה ממני והיא לא אומרת לי.
או שהיא בוחנת אותי לראות אם אני עדיין מתעניין בה למרות שהיא יבשה
לא יודע כבר בנות זה כזה מתוסבך
אנונימי
מבינה אותך
מקווה שהדברים יתבהרו בקרוב
מקווה שהדברים יתבהרו בקרוב
באותו הנושא: