5 תשובות
לפי מה שתיארת שלא יכלת לראות ויש לך סחרחורת שווה לך ללכת למיון או אם זה לא הכי דחוף אז למר"מ.
תבדקי חום קודם כל זו אינדיקציה טובה לדעת אם זה רציני, אם החום גבוה כנראה שזה כן
כדאי לספר ולבדוק שכל בסדר
שואל השאלה:
תודה כולם, אני אספר לאמא שלי ונילך למוקד עירוני
לכי למיון ותגידי לאמא שלך....
אנונימי
תעדכני
אנונימי