12 תשובות
בערך ממוצע
ממוצע
גם אני ככה
לא נמוך
ממוצע לבת
לא נמוך
ממוצע לבת
גובה ממוצע
זה ממוצע, נחשב בסדר גמור.
לבנות זה בסדר
נמוך חשבתי זה בן אבל את בת אז סורי זה גובה בסדר לגמרי
ממוצע
ממוצע לבנות,
נמוך בכללי
נמוך בכללי
אנונימי
זה נחשב ממוצע
לא, גובה סבבה, גם בנים וגם בנות, זה לא שאפשר לשנות את זה ולא שזה משנה בכלל
לבנות זה ממוצע
באותו הנושא: