12 תשובות
בערך ממוצע
גם אני ככה
לא נמוך
ממוצע לבת
גובה ממוצע
זה ממוצע, נחשב בסדר גמור.
לבנות זה בסדר
נמוך חשבתי זה בן אבל את בת אז סורי זה גובה בסדר לגמרי
ממוצע לבנות,
נמוך בכללי
אנונימי
זה נחשב ממוצע
לא, גובה סבבה, גם בנים וגם בנות, זה לא שאפשר לשנות את זה ולא שזה משנה בכלל
לבנות זה ממוצע