3 תשובות
זה לא כיבוש איסלאמי כמו שזה "כיבוש" טרור. ובטח ששמים לב אחרת לא היה את כל הגופים שפועלים ב"מלחמה נגד הטרור" ולא היו את כל הבעיות שיש לנו עם חיזבאללה וחמאס.
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה העולם נותן לערבים לכבוש אותנו את המדינה היהודית היחידה בעולם?
אז למה העולם נותן לערבים לכבוש אותנו את המדינה היהודית היחידה בעולם?
אנונימי
כי למה לעולם אכפת ממדינה יהודית קטנה? יש מלא אנטישמיות בכל מקרה.
ברגע שהטרור יתחיל לאיים גם על מדינות אחרות (והוא כן, בעיקר בארצות הברית אז הם הגוף העיקרי שעוזר לנו בכל מה שקשור לטרור) אז אתה תראה איך הם יקפצו
ברגע שהטרור יתחיל לאיים גם על מדינות אחרות (והוא כן, בעיקר בארצות הברית אז הם הגוף העיקרי שעוזר לנו בכל מה שקשור לטרור) אז אתה תראה איך הם יקפצו
אנונימית
באותו הנושא: