5 תשובות
אולי צינון לא נוראה אם זה יהיה ממש גרוע בהמשך הימים אז תלכי לרופא
כנראה התקררת או משהו
הכל טוב תנסי לשתות תה ולהתעורר כזה לצאת מהחדר ותבדקי אם יעבור לל
תנסי לקום לצחצח שיניים לשטוף פנים אחרי זה תראי אם עובר
שואל השאלה:
וקפוא לי
אנונימי
יכול להיות שטיפה הצתננת, לא נורא