11 תשובות
רייצל
בתכלס הם כן היו בהפסקה אבל זה לא אומר שאפשר ללכת ולשכב עם אחרים
בתכלס הם כן היו בהפסקה אבל זה לא אומר שאפשר ללכת ולשכב עם אחרים
שואל השאלה:
ידעתי שרק האיכותיים פה בשעה הזאת
ידעתי שרק האיכותיים פה בשעה הזאת
אנונימית
קל שרייצל
לא לא לא
רוס צודק בטענה שהם היו בהפסקה
אבלל
גם אם הם היו בהפסקה הוא יצא מניאק , זה לא אומר שזה שהם היו בהפסקה הוא יכול לתרץ את זה שהוא שכב עם מישהי אחרת שנייה אחרי
אבל לשאלה אם הם היו בהפסקה - כן הם היו בהפסקה, רייצל ליטרלי אמרה את זה :"הפסקה מאיתנו"
אגב גניפר אמרה שגם היא חושבת שרוס צודק ושהם היו בהפסקה
רוס צודק בטענה שהם היו בהפסקה
אבלל
גם אם הם היו בהפסקה הוא יצא מניאק , זה לא אומר שזה שהם היו בהפסקה הוא יכול לתרץ את זה שהוא שכב עם מישהי אחרת שנייה אחרי
אבל לשאלה אם הם היו בהפסקה - כן הם היו בהפסקה, רייצל ליטרלי אמרה את זה :"הפסקה מאיתנו"
אגב גניפר אמרה שגם היא חושבת שרוס צודק ושהם היו בהפסקה
שואל השאלה:
^נכון
אבל התכוונתי יותר לזה בקטע שהיא נפגעה
אבל כן את צודקת הם היו בהפסקה זה ברור הבעיה היא שבסדרה הם רבו כל הזמן על הדבר הלא נכון רבו על אם היו בהפסקה או לא במקום לריב אם זה היה בסדר או לאא וזהה כל כך מעצבןן כי לא הסבירוו על מה רייצל באמת התעצבנהה
^נכון
אבל התכוונתי יותר לזה בקטע שהיא נפגעה
אבל כן את צודקת הם היו בהפסקה זה ברור הבעיה היא שבסדרה הם רבו כל הזמן על הדבר הלא נכון רבו על אם היו בהפסקה או לא במקום לריב אם זה היה בסדר או לאא וזהה כל כך מעצבןן כי לא הסבירוו על מה רייצל באמת התעצבנהה
אנונימית
רייצל כי למרות שהם היו בהפסקה זה לא היה יןתר מדי זמן שצריך ללכת למישהי אחרת
רייצל
אכן כן מסכימה איתך
אבל בנוגע לזה שרבו את הריב הלא נכון
זה פשוט כדי שיצא קטע אייקוני we were on a break
עובדה שמדברים על פרינדס ועל רוס ורייצל מדברים על הקטע הזה
אם הם לא היו רבים על זה ומדברים על זה לאורך הסדרה אז לא היה ככה מודגש הקטע הזה וזה היה כביכול שפשוט הם רק נפרדו כי רוס היה מניאק
אבל בנוגע לזה שרבו את הריב הלא נכון
זה פשוט כדי שיצא קטע אייקוני we were on a break
עובדה שמדברים על פרינדס ועל רוס ורייצל מדברים על הקטע הזה
אם הם לא היו רבים על זה ומדברים על זה לאורך הסדרה אז לא היה ככה מודגש הקטע הזה וזה היה כביכול שפשוט הם רק נפרדו כי רוס היה מניאק
שואל השאלה:
נכון הזה האייקוני אבל בכל זאתת היוו צריכים להסביר לפחות פעם אחתת זה עיצבן אותיי ממש
נכון הזה האייקוני אבל בכל זאתת היוו צריכים להסביר לפחות פעם אחתת זה עיצבן אותיי ממש
אנונימית
כן חחח
רוס