11 תשובות
כי זה לא הופך את זה לבסדר, וכן שכולם ישלמו את המחיר על זה
אף אחד לא בעד נהיגה בשכרות, וכל מי שמגלים שהוא נוהג בשכרות נענש.
שואל השאלה:
אבל זו צביעןת
אנשים לא באמת מודעים למה שיוצא להם מהפה. היא עשתה מעשה לא בסדר אבל זה יכול לגרות גם למישהו שאתם מכירים שהוא יקלע לסיטואציה כזאת אז אני לא מבין. זה לא שהיא היחידה שנוהגת תחת שיכרות יש מלא שעושים את זה ואני לא רואה שעושים עם זה משהו. גם המדינה וגם האזרחים שלא עושים את זה לא מונעים את זה
אנונימי
שואל השאלה:
^^נכון אבל אם אני לא טועה את הרוב לא תופסים
אנונימי
אם מישהו שאני מכירה נקלע לסיטואציה, שישלם את המחיר, בן אדם בוגר.
ושוב, זה שהמדינה לא עושה עם זה כלום זה חמור וזה לא הופך את זה לבסדר.
לא רואה בזה צביעות, רואה בזה צדק
שואל השאלה:
אני מבין פשוט לא מסתדר לי איך כל כך הרבה אנשים עושים את זה ועדיין כלפיי חוץ מגנים את זה אסל בשיחות קטנות שומעים מלא שעושים את זה
אנונימי
ו? זה שלא תופסים אותם לא אומר שהמעשים שלהם לא חמורים.
שואל השאלה:
נכון פשןט זה מרגיש שמי שנגד המקרה הזה ונגד אותה נהגת גם עושה את זה כי זה לא מסתדר בראש
אנונימי
מי שעושה את זה הזוי, וכנראה לא מבין את ההשלכות האמיתיות של מה שיכול לקרות. אבל לא הבנתי ממש את השאלה שלך. תוכל להסביר שוב? לא כל אחד שיוצא נגד אותה נהגת שנהגה בשכרות בעצמו נוהג בשכרות אם זאת היתה הכוונה שלך. נכון שיש כאלה(הזיה) אבל לא אומר שכולם כאלה. בכל מקרה לנהוג כשאתה שיכור זה חמור, בין אם תופסים אותך פ, או בין אם לא.
שואל השאלה:
כי האנשים שמגנים את זה חלקם בטוח מכירים מישהו שעושה את זה ואני בספק אם הם מדווחים למשטרה או עושים עם זה משהו בכלל
זה לא דבר שהוא כזה נדיר ואני מרגיש שאנשים אומרים משהו רק שקורה משהו ושלא קורה הם צבועים וחיים את החיים שלהם
כמן מקרים שנגיד שומעים שמישהו עובר חרם אז באינטרנט ובתקשורת מזדעזעים אבל בפועל זה דבר מאוד שכיח אנשים בודדים שעוברים חרם שקט ולרוב האנשים לא כזה אכפת מההתרשמות שלי
אנונימי
^אה, עכשיו הבנתי את הנקודה שלך,
יש מצב שאתה צודק אבל עדיין זה לא משנה את חומרת המעשים בכל מחיר, עצוב שזה קורה..