7 תשובות
זה בסדר, אבל עדיף לאכול בבוקר
אני אישית חושבת שזה עדיף כן לאכול אבל בכללי זה סבבה גם לא לאכול לא יקרה לך מזה כלום כל עוד את בכללי אוכלת מספיק בשאר היום33>
כן לא ביג דיל
זה בסדר, עדיף שכן לאכול משהו קטן, אבל זה בסדר כל עוד את משלימה את הקלוריות בהמשך היום
זה בסדר סך הכל, אבל כדאי להשלים את האנרגיה במהלך היום
אנונימית
כן
אני אוכל ארוחת בוקר וזה ממש עוזר לי במהלך היום
באותו הנושא: