4 תשובות
תני לעניינים להרגע ואחרי זה תדברו
לבקש סליחה וזהו.
לא חייב לסבך את העניין.
לא חייב לסבך את העניין.
אני חושבת שלא עשית שום דבר לא בסדר פה אז להתנצל סתם נותן לה פה "כוח" (אמרת שיש לה אגו אז לא כדאי.) אני חושבת שעדיף לך להגיד שאת לא רצית שהריב הזה יקרה ושאת פשוט לא מבינה למה היא לא ענתה לך, פשוט תתקשרו אחת עם השנייה
תסבירי לה, שאת לא התכוונת לרע ולא היה נעים לך שהיא התעלמה
באותו הנושא: