10 תשובות
אין לי מןשג זה לא באמת עושה משהו
כי זה עושה יותר צמיחה של שיער
כי זה יצמח כפול והשורש יהיה עבה יותר, רק שעווה או לייזר
קיימות אמונות טפלות ולא מוכחות שזה יגרום לצמיחה מוגברת של השיער
זה עובדתי..
לא רק בבטן בכל מקום זה ככה, אבל באזורים כאלה הרבה יותר בעייתי
לא רק בבטן בכל מקום זה ככה, אבל באזורים כאלה הרבה יותר בעייתי
מוזמנת לשתף קישור למחקר שמצא שזה "עובדתי". כולנו נשמח
אני לא צריכה מחקר אני אומרת מנסיון, ברגע שמישהי תתחיל להתגלח השיער יצמח יותר מהר.
בכל מקרה מי שרוצה מוזמנ/ת לנסות ונראה מה יקרה
בכל מקרה מי שרוצה מוזמנ/ת לנסות ונראה מה יקרה
כי אז הזקיק של השערה בבטן תהפוך שיער גברי ויצמח יותר ממצליחה שעווה/ לייזר
כי השיער צומח יותר מהר יותר חזק ויותר שחור, שעווה עדיף
כי זה עושה צימחה של פי 2 שיערות וזה סתם מעצבן
באותו הנושא: