7 תשובות
לא.
לא מגמגם אבל שתיקה מביכה מאוד.
האמת שכן
כן אבל זה בגלל שאני שוכחת איך לדבר עברית ופשוט מחרטת משהו בנורווגית
שואל השאלה:
וואו מזל אני לא לבד