6 תשובות
- לפעמים החיים הם מסיבת קריוקי אנשים מזייפים מקבלים איזה יופי(קריוקי)
-וכל כך הרבה שנים שאני לא בדיוק יציב זה הפך ממש יציב ותודו זה גאוני(אחרי האהבה)
- הלב רוצה לחזור אבל הראש בהתנגדות (על הרכבת)
- דאגתי לעצמי עד ששכחתי את עצמי כמעט (דברים הולכים להשתנות)
- נדדה במחשבות בכיתה עם עוד בובות בובות ( בסיבוב)
הכל פה של טונה
-וכל כך הרבה שנים שאני לא בדיוק יציב זה הפך ממש יציב ותודו זה גאוני(אחרי האהבה)
- הלב רוצה לחזור אבל הראש בהתנגדות (על הרכבת)
- דאגתי לעצמי עד ששכחתי את עצמי כמעט (דברים הולכים להשתנות)
- נדדה במחשבות בכיתה עם עוד בובות בובות ( בסיבוב)
הכל פה של טונה
טונה:
-כשהבנתי את הלבד אז הבנתי אהבה (על הרכבת)
-זה התחיל בקצת רעש, הפך לו להר געש (כנפיים)
-30 שנה של חלומות קרו בחודש, אף פעם לא הבנתי - זו ברכה או שזה עונש? (כנפיים)
-מי ידע שסוד המזלות הוא להיות אדם (כנפיים)
-אין לי את עצמי, לכן יש לי אג'נדה (עומס לב)
-תמיד התחברתי עם האאוטסיידרס, אבל אפילו שם אני קצת אאוטסייד (שמבלה)
-החיים יתנו לימונים, אתה תוסיף להם ערק (דאנג)
-שהיינו למטה כמו שרוכים ועכשיו למעלה כמו בס"ד (הכול זה בצוות)
-יש לי הפרעה של קשב, היי תראו הינה חתול! (יום קיץ)
-דופק גרפיטי "הלו קיטי" על רכב משטרה (יום קיץ)
-ואם דברים היו פשוטים אז על מה היו עושים בכלל סרטים אמריקאיים? (דברים הולכים להשתנות)
-בסיבוב, את רוקדת, את שטה. אם בא לך לעוף, אל תביטי למטה - תחזיקי חזק בסיבוב (בסיבוב)
-טסת באף 15 מול משאית של זבל שנרדמת לך הרגל בטעות על הדוושה? (קאובוי)
-קשה לשמור על זה שנון כשהחיים הם קלישאה (גלגל ענק)
-כל היום בדיקות, החלפתי 2 רופאים
כי לפעמים רופאים הם רק סוחרי סמים שמתכחשים למה שהולך לך שם בפנים ומטפלים לך בלב באספירין (סחרחורת)
-מה זה מרפק פה בצלעות או שאתה סתם שמח לראות אותי? (נשאר בחיים)
-לפעמים צריך ללכת גם כשלא רואים לאן (רוק 30)
יש עוד מלא
-כשהבנתי את הלבד אז הבנתי אהבה (על הרכבת)
-זה התחיל בקצת רעש, הפך לו להר געש (כנפיים)
-30 שנה של חלומות קרו בחודש, אף פעם לא הבנתי - זו ברכה או שזה עונש? (כנפיים)
-מי ידע שסוד המזלות הוא להיות אדם (כנפיים)
-אין לי את עצמי, לכן יש לי אג'נדה (עומס לב)
-תמיד התחברתי עם האאוטסיידרס, אבל אפילו שם אני קצת אאוטסייד (שמבלה)
-החיים יתנו לימונים, אתה תוסיף להם ערק (דאנג)
-שהיינו למטה כמו שרוכים ועכשיו למעלה כמו בס"ד (הכול זה בצוות)
-יש לי הפרעה של קשב, היי תראו הינה חתול! (יום קיץ)
-דופק גרפיטי "הלו קיטי" על רכב משטרה (יום קיץ)
-ואם דברים היו פשוטים אז על מה היו עושים בכלל סרטים אמריקאיים? (דברים הולכים להשתנות)
-בסיבוב, את רוקדת, את שטה. אם בא לך לעוף, אל תביטי למטה - תחזיקי חזק בסיבוב (בסיבוב)
-טסת באף 15 מול משאית של זבל שנרדמת לך הרגל בטעות על הדוושה? (קאובוי)
-קשה לשמור על זה שנון כשהחיים הם קלישאה (גלגל ענק)
-כל היום בדיקות, החלפתי 2 רופאים
כי לפעמים רופאים הם רק סוחרי סמים שמתכחשים למה שהולך לך שם בפנים ומטפלים לך בלב באספירין (סחרחורת)
-מה זה מרפק פה בצלעות או שאתה סתם שמח לראות אותי? (נשאר בחיים)
-לפעמים צריך ללכת גם כשלא רואים לאן (רוק 30)
יש עוד מלא
יש מלאא בביו שלי. מוזמנת ליקרוא
שואל השאלה:
תרשמו מלא באלי לרשום משהו בביו
תרשמו מלא באלי לרשום משהו בביו
כולנו אבודים בחלל
וואו יש מלא
באותו הנושא: