18 תשובות
תבדקי אולי ההורים שלך לא שילמו ביטוח בריאות...
תשאלי אותם...
תשאלי אותם...
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? אף פעם לא קיבלתי כזה
זה גם אמור לבוא להם לא?
בעקרון הודעות על תשלום האמבולנס אמא שלי כל הזמן קיבלה ועכשיו זה מטופל במדא אז עדיין מוזר לא?
אם כבר אמא שלי הייתה צריכה לקבל לא?
מה זאת אומרת? אף פעם לא קיבלתי כזה
זה גם אמור לבוא להם לא?
בעקרון הודעות על תשלום האמבולנס אמא שלי כל הזמן קיבלה ועכשיו זה מטופל במדא אז עדיין מוזר לא?
אם כבר אמא שלי הייתה צריכה לקבל לא?
אנונימית
נכון כי ההורים שלך אמורים לשלם לך ביטוח בריאות וכו...
תשאלי אותם הם ידעו לעזור לך יותר מאיתנו...
תשאלי אותם הם ידעו לעזור לך יותר מאיתנו...
יש הרבה פעמים ספאם או אנשים שמנסים להוציא כסף מאנשים אז אל תתיחסי
שואל השאלה:
זהו אבל לרוב הודעות כאלה ישר נשלחות לי לספאם זה מה שמוזר לי, אפילו הטלפון שלי שלח לספאם את מיטב בטעות
זהו אבל לרוב הודעות כאלה ישר נשלחות לי לספאם זה מה שמוזר לי, אפילו הטלפון שלי שלח לספאם את מיטב בטעות
אנונימית
כן אבל לא תמיד הוא מזהה ספאם אז את יכולה להיות רגועה
וגם אין לך חשבון בנק אז בכלל אין על מה לדאוג
שואל השאלה:
יש לי חשבון בנק
יש לי חשבון בנק
אנונימית
אהה והוא מעודכן בפאלפון?
שואל השאלה:
מזא מעודכן?
יש לי אפליקציה של החשבון בנק
מזא מעודכן?
יש לי אפליקציה של החשבון בנק
אנונימית
אהה אז בכל אופן תיבדקי אבל לא נראה לי שבאמת יש חיוב
אני מציע אל תשלמי אם באמת את צריכה לשלם מאמין שישלחו מיכתב
שואל השאלה:
לאלא אין חיוב
לא נכנסתי לקישור אפילו
בדקתי באתר של רשות המסים ורשום שהודעות שמבקשות פרטי כרטיס אשראי הן לא רשמיות אבל אני לא יודעת מה יש שם כי לא נכנסתי לקישור
לאלא אין חיוב
לא נכנסתי לקישור אפילו
בדקתי באתר של רשות המסים ורשום שהודעות שמבקשות פרטי כרטיס אשראי הן לא רשמיות אבל אני לא יודעת מה יש שם כי לא נכנסתי לקישור
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם היה הם נפלו על הבן אדם הלא נכון יש לי 10 שקל בעובר ושב
גם אם היה הם נפלו על הבן אדם הלא נכון יש לי 10 שקל בעובר ושב
אנונימית
ח ח ח אבל אל תיכנסי סתם ככה לקישורים בחיים כי לפעמים דרך קישורים יש וירוסים וכל מיני דברים
שואל השאלה:
לא נכנסת לא נכנסת
לא נכנסת לא נכנסת
אנונימית
מצוין לי ביום יש לפחות 3 ספאם של קישורים מזלי שלא פתחתי חשבון בנק
כי פעם הייתי נכנס לקישורים שם
באותו הנושא: